Komentarze: 1
W prosty sposób dzięki stronom internetowym można udostępniać informacje na temat swojej firmy, produktach i usługach, a także o konkursach, promocjach i innych działaniach marketingowych. Strony internetowe to dziś podstawa do reklamy naszej firmy. Mało, która firma nie posiada własnej strony internetowej. Załóżmy, że jesteśmy producentem napojów i organizujemy w miejscach sprzedaży konkurs dla klientów. O konkursie poinformujemy naszych potencjalnych klientów na plakatach, ale każdy konkurs musi posiadać jasno sprecyzowany regulamin. Nieraz jest to bardzo długi i zawiły regulamin. Wtedy możesz go umieścić w całości na plakacie, lecz niestety odbierze mu to dużą siłę oddziaływania. Można wtedy jedynie podać krótką informację, że szczegółowy opis, regulamin znajduje się na naszej stronie internetowej. Jeśli oferujemy skomplikowane produkty lub usługi to na naszej stronie internetowej możemy zamieścić bardzo szczegółowy i wyczerpujący opis oraz informacje na ich temat. Może to nam oszczędzić wiele czasu, który w innym wypadku musielibyśmy przeznaczyć na ciągłe udzielanie tych samych informacji i odpowiadaniu na powtarzające się pytania. Gdy zainwestujesz w opracowanie katalogów to nawet, jeśli wydrukujesz 10 000 egzemplarzy, to grono Twoich odbiorców będzie ograniczone. A przecież istnieją tysiące ludzi, którzy potencjalnie są zainteresowani Twoją ofertą, o których Ty jeszcze nie wiesz, ani oni o Tobie. Jeśli umieścisz na swojej stronie internetowej odpowiednio dostosowany do potrzeb Internetu katalog udostępniasz go bardzo szerokiemu gronu odbiorców. Przy takim rozwiązaniu nie ponosisz żadnych dodatkowych kosztów związanych z dostarczeniem katalogu do potencjalnego klienta: odchodzą koszty wydruku, pakowania, wysyłki, co więcej klientów na pewno będzie więcej, gdyż nie wyląduje to w koszach na śmieci, jak może być w przypadku plakatów, czy też ulotek.