Najnowsze wpisy, strona 13


maj 18 2011

konsole


Komentarze: 0

 

Konsole do gier to przyszłość elektronicznej rozrywki. Doskonale rozumiane jest to przez takie firmy jak Microsoft czy Nintendo.  Produkty tych firm sprzedają się jak świeże bułeczki. Czarną owcą w tej rodzinie jest firma Sony, która mimo najszczerszych chęci niestety, nie potrafi zarabiać na playstation 3. Japoński producent sprzętu RTV od dawna powtarzał, że 2008 miał być  rokiem PlayStation. Wszystko dzięki hitowym grom. Problemem jest to, żenawet jeśli nowe programy znajdą nabywców oraz wyniki sprzedaży poprawią się, prawdopodobnie nie wystarczy to do przekreślenia dotychczasowych opinii o PS3. Opinia ta mówi, że konsola jest kulą u nogi koncernu. Sony zainwestowało w PlayStation 3 ogromną sumę - 3,3 miliarda dolarów w przeciągu dwóch lat. Część z tych pieniędzy poszła na stworzenie produktu oraz reklamę i marketing. Jednakże większość funduszy pochłonęła "strategia cenowa", która polegała na sprzedawaniu konsoli poniżej kosztów produkcji. Wszystko po to, aby klienci uzależnili się od gier, które są kilkakrotnie droższe od tych na pecety. Nastroje w Sony nieźle oddaje cytat z rocznego raportu, który zostały przedstawione amerykańskim władzom: "Platforma odniosła sukces. Jednak na prawdziwe zyski będziemy musieli poczekać dłużej niż początkowo sądziliśmy. To wpłynie negatywnie na wyniki finansowe Sony."W tłumaczeniu na język polski PS3 to po prostu klapa. Firma traci na tym produkcie grube miliony i kombinuje jak to zmienić, ale niestety na razie nic nie wymyśliła.Sony przegrało już na samym starcie, gdyż spóźniło się z premierą swojego produktu. xbox 360 firmy Microsoft wszedł na rynek w 2005 roku i zrobił furorę. Do dziś gigant z Redmond sprzedał w samych Stanach Zjednoczonych 10 mln egzemplarzy tej niezwykłej konsoli. Sony 12,9 mln, ale… na całym świecie.Co ciekawsze, Microsoft stosuje tę samą strategię sprzedażową. Utrzymuje ceny sprzętu na niskim poziomie i zarabia na opłatach licencyjnych generowanych przez sprzedaż gier. Jednak problem tkwi w tym, że Xbox jest paradoksalnie tańszy od PS3, które oficjalnie kosztuje 400 dolarów. Można więc stwierdzić, że przyczyną porażki Sony było niezdecydowanie. Japończycy chcieli tracić niedużo na konsolach i zarabiać sporo na programach. Microsoft poszedł na całość i przegrał fortunę sprzedając swoje sprzęty, a następnie zarobił dwa razy tyle dzięki swoim niesamowitym grom.

� ra�x0bxtego w czasie pierwszego zabiegu. Koszty tego zabiegu zależą od ilości zużytego preparatu. Jedna 10-mililitrowa ampułka kwasu to koszt około 630 złotych, a w jedną pierś można wstrzyknąć od 60 do 100 ml preparatu. Czy są jakieś powikłania? Jedyne skutki, jakie mogą się pojawić, to uszkodzenie małych naczyń krwionośnych w czasie nakłuwania. Generalnie nie ma przeciwwskazań. Powiększanie biustu naturalnie i bezboleśnie zachęca do siebie coraz większą ilość kobiet.

xbox 360

 

maj 18 2011

kremiki


Komentarze: 0

 

Powiększanie biustu poprzez kwas hialuronowy wykonuje się przez wstrzyknięcie preparatu pomiędzy ścianę klatki piersiowej, a gruczoł piersiowy. Kwas hialuronowy jest to naturalna substancja, która występuje w naszej skórze, tkance podskórnej i łącznej oraz w płynie stawowym. Wstrzyknięcie polega na podaniu preparatu w pożądane miejsce za pomocą kaniuli i strzykawki. Cięcie chirurgiczne nie jest wymagane z pozostawieniem linijnej blizny. Wystarczy przy tym samo nakłucie skóry. W miejscu tym pozostawiana jest mała, punktowa blizna. Zabieg jest prościutki, wręcz bezbolesny, a kobiety nie muszą nosić żadnego specjalnego ubrania medycznego, czy bandaży. Zabiegi powiększania piersi preparatami z kwasu hialuronowego mogą być wykonywane w gabinecie zabiegowym, podobnie do mniej skomplikowanych zabiegów chirurgicznych. Wtedy stosuje się znieczulenie miejscowe lub czasem krótkotrwałe znieczulenie dożylne. W takich sytuacjach nie jest wymagana narkoza. Zabiegi te trwają od 30 do 90 minut. Po około 2 godzinach po zabiegu można podjąć swoje codzienne czynności poza wykonywaniem znacznego wysiłku fizycznego. Wokół piersi zakłada się plastry samoprzylepne, które zapobiegają przemieszczeniu się materiału. Na piersi zakłada się staniki sportowe o jedną miseczkę większy niż, pacjentka nosiła przed zabiegiem. Przez około dwa tygodnie zalecane jest unikanie dużego wysiłku oraz mocnego uciskania piersi. Po mniej więcej dwóch latach zawartość kwasu hialuronowego w piersi zmniejsza się o połowę. Wtedy można by było pomyśleć o kolejnej dawce preparatu. Jeśli chcemy przedłużyć efekt zalecane jest powtórzenie zabiegu z zastosowaniem tylko 50% materiału zużytego w czasie pierwszego zabiegu. Koszty tego zabiegu zależą od ilości zużytego preparatu. Jedna 10-mililitrowa ampułka kwasu to koszt około 630 złotych, a w jedną pierś można wstrzyknąć od 60 do 100 ml preparatu. Czy są jakieś powikłania? Jedyne skutki, jakie mogą się pojawić, to uszkodzenie małych naczyń krwionośnych w czasie nakłuwania. Generalnie nie ma przeciwwskazań. Powiększanie biustu naturalnie i bezboleśnie zachęca do siebie coraz większą ilość kobiet.

krem na zmarszczki

maj 09 2011

chełm


Komentarze: 0

 

Słonko majowe ze snu już wstaje. We mgłach różowe wyzłaca gaje. Przez chmur koronki patrzy ciekawie, biegnie przez łąki kąpać się w stawie. Gorąco zachęcamy do spędzenia majówki w hotelu Zadrna w miejscowości chełmsko śląskie ! Świeże powietrze, klimat i piękne widoki, to wspaniała kompozycja na ten piękny majowy weekend. Czekają różnego rodzaju atrakcje, z których naprawdę warto skorzystać! Wiele konkursów takich jak; najbardziej kreatywny koszyk piknikowy, przeciąganie liny, karaoke, strzelanie do celu z profesjonalnej broni paintballowej, skoki przez ognisko, impreza przy rytmach biesiadnych, rozgrywki piłki siatkowej, ping ponga, różnego rodzaju gry sprawnościowe. Możecie Państwo także skorzystać w Hotelu z sauny, bilardu, piłkarzyków. Istnieje możliwość zamówienia jazdy konnej, bryczek. Dla miłośników sportów ekstremalnych oferujemy przejażdżki off-road, czyli błoto, strome podjazdy i zjazdy, pokonywanie niebezpiecznych trawersów ogromnymi terenówkami w najcięższym terenie. Dzięki doświadczonym instruktorom możecie dojechać tam, gdzie kiedyś wydawało się Wam, że to niemożliwe. Możemy Państwu także zaproponować przejażdżki quadami po lesie, w błocie i po pięknych, nieodkrytych przez inne pojazdy zakamarkach naszych lasów.  Jak widać te kilka dni wolnego, majowego weekendu można spędzić w ciszy  spokoju oraz bardzo aktywnie, tylko u nas! Zapraszamy!

chełmsko śląskie

maj 09 2011

skałki


Komentarze: 0

 

W ostatni weekend zwiedziliśmy jedno z największych i najpiękniejszych w Europie skalne miasto– Adrspach, położone w Górach Stołowych niedaleko miasta Teplice, nad rzeką Metuji i małej wsi Adrspach. Skalne miasto oglądałam po raz pierwszy w życiu i trzeba przyznać, że zrobiło na mnie ogromne wrażenie. Monumentalne skały z piaskowca płytowego, wystawione przed miliony lat na działanie wody, poprzybierały fantastyczne kształty (moje skojarzenia jednoznacznie wędrowały ku obrazom przedstawionym w filmie "Władca Pierścieni" P. Jacksona), a jesienna oprawa okolicznych lasów jeszcze bardziej dawała uroku temu miejscu. Naszą blogową podróż rozpoczynam w Skalnym Mieście Adszprach w Czechach,  które położone jest w północnych Czechach, 25-30 km na północny zachód od przejścia granicznego Kudowa Słone - Nachod. Bliżej jest z Chełmska Śląskiego i Lubawki,gdzie bardzo fajny nocleg zapewnił mi Hotel Zadrna właśnie w Chełmsku. Ale wracając do skałek… Rezerwat ma kształt zbliżony do owalu o wymiarach ok. 7 x 4 km. Składa się z Adrszpaskiego Skalnego Miasta (wejście od północy we wsi Adršpach) i Teplickiego Skalnego Miasta (wejście od wschodu ok. 1,5 km od miasta Teplice nad Metuji), ale o Teplicach innym razem. Najstarszy wizerunek Skał Adszpraskich pochodzi z 1739r. W 1824r wśród skał wybuchł wielki pożar trwający kilka tygodni. Zniszczył on prawie całą roślinność leśną, ale dzięki temu odsłoniły się labirynty skalne i właśnie wtedy zaczęły powstawać pierwsze szlaki turystyczne. Dziś owe skalne miasto odwiedzane jest przez ogromną ilość turystów, którzy spędzają całe dnie na przemierzaniu szlaków, robienie zdjęć tym pięknym widokom. 

skalne miasto

kwi 19 2011

katalog


Komentarze: 0

 

Jak postawić katalog. Niby nic wielkiego aczkolwiek... Gdyby się tak rozejrzeć, to jest tego bardzo dużo, wszedzie i praktycznie każdy chce mieć lub każdy ma swój katalog firm. Powinno zacząć się od wyboru tematyki, wyboru skryptu, wyglądu, co i jak poustawiać, aby było ładnie, ma być płatny, czy darmowy, jakie triki wykorzystać na katalogu oraz zasadnicze - katalog ma nam służyć przez długie lata i dać na siebie zarobić, czy ma być po prostu zapleczem. Następnym krokiem jest skrypt. Tutaj mamy do wyboru do koloru, przy podziale na płatne i bezpłatne skrypty. Skrytpów bezpłatnych jest ogrom, można postawić je od razu, bez potrzeby męczenia się z nimi, a w internecie można znaleźć pełno ułatwień i modyfikacji. Skrypty na katalog stron to *Free PHP Directory Script *Linker *otwarty.pl mini *php Link Directory (phpLD)*SkaLinks *qlWeb *Freeglobes *PHPWebDirectory *PHPMyLinks *Hurricane *CNCat (produkt zagraniczny - więcej na cn-software.com) - płatny *INDEXU (produkt zagraniczny - wiecej o nim na nicecoder.com) - płatny *SEOKATALOG (produkt całkowicie polski - więcej o nim na seokatalogi.pl) - płatny. Jeśli stawia się pierwsze kroki to powinniśmy się zdecydować na katalog firm darmowy, ale trzeba będzie się liczyć z ograniczeniami typu brak panelu administratora, brak zaimplementowanych płatności, brak przyjaznych URLi i inne braki, które mogą zniechęcić. Jednakże na praktykę i wprawienie się darmowy katalog jest najlepszy. Jeśli zamierzamy postawić coś z dobrego, warto byłoby pomyśleć nad skryptem płatnym - obecnie polskim, najpopularniejszym skryptem jest SEOKatalog. Jest kilkadziesiąt katalogów opartych o INDEXU, jednakże jest to skrypt dość trudny w obsłudze, rozbudowany, ciężki do skonfigurowania i ogólnie drogi. Oczywiście najlepszym wyborem i rozwiązaniem jest własny autorski skrypt, który zapewni Ci niepowtarzalną formę i zawartość. Kolejnym krokiem jest tematyka i wygląd. Jeśli zdecydowaliście się na skrypt trzeba zdecydować czy robimy katalog ogólnotematyczny czy tematyczny. Dopiero wtedy można zabierać się za jego wygląd. Układ graficzny nie powinien przytłaczać użytkownika ani nie powinien być olbrzymi. Kategorie muszą być sensownie rozmieszczone i dobrane do tematyki. Układ menu i kategorii może być standardowy albo lekko zmodyfikowany. Tematyczne katalogi rządzą się swoimi prawami i tutaj trzeba się bardzo dobrze zapoznać z ich tematyką, co klientów interesuje, aby poprzez poprawne ustawienie menu i kategorii wyeksponować potencjalnemu użytkownikowi co go interesuje. Następnie trzeba postanowić czy ma być płatny czy bezpłatny. Niestety w tym przypadku bardzo wiele katalogów przypłaciło lub przypłaci swoim "życiem" sens własnego istnienia. Robienie, że katalog firm będzie płatny od momentu jego powstania jest pozbawione podstaw rynkowych, a jeśli myślisz od samego początku, aby wprowadzić płatność do katalogu, to od razu daruj sobie tworzenie tego serwisu. Zrozumiały jest ból z powodu zakupienia licencji, lecz ona może się zwrócić zupełnie z czegoś innego, a nie z opłat. Najlepszym podejściem jest tworzenie katalogu bezpłatnego na okres 2-3 lat, zbieranie wpisów, a następnie wprowadzanie płatności. Oczywiście to autor sam decyduje się na formę. Jednakże dobrze by było, aby przez okres darmowego istnienia zarabiać na wpisach reklamowych (wpisy typu sponsor, premium, gold itd...) lub na umieszczaniu banerów.  Teraz trzeba skonfigurować katalog. Tutaj będę się opierać na najbardziej znanych i opisywanych skryptach SEOKATALOG i INDEXU.  Obydwa mają inne techniki ustawiania linków (URL) oraz znaczników META. Ale oba skrypty są do siebie podobne oraz posiadają  podobne możliwości. Główną różnicą w ustawieniach linków jest to, że w kategoriach generowanych przez skrypt  INDEXU nie ma numeru tej kategorii, a występuje to w przypadku SEOKatalogu. Generalnie każdy SEOKatalog w tej chwili ma podobnie poustawiane linki do kategorii, stron oraz  podstron. Konfiguracja standardowa jest niezmieniana. By tego uniknąć należy usunąć z META nazwę katalogu, usunąć z META numery strony (jest to czynnik zakłócający), a jeżeli w URLach używasz identyfikatorów należy je ustawić inaczej, niż konkurencja, np.:

przykład 1: URL: domena.pl/kategoria/tytul_wpisu_ID.html

przykład 2: URL: domena.pl/ID/kategoria/tytul_wpisu.html

Teoretycznie dwa katalogi ogólno tematyczne, ale jakże inaczej indeksowane wyniki wyszukania. Ostatnim już krokiem jest ustawianie reklamy. Tutaj parę pomysłów do przetestowania, mianowicie nie powinno się ustawiać reklam context'owych centralnie - klient ma trafić na stronę docelową, a nie klikać w reklamę, najlepiej ustawić baner w topie 750x100 lub 750x200, wykorzystać stronę błędu 404 np. do reklam, umieszczenia wpisów z linkami wewnętrznymi, trzeba także ograniczyć liczbę linków wychodzących do minimum - najlepiej jak by ich w ogóle nie było oraz nie generować wielotysięcznych linków wewnętrznych. Pamiętajmy o unikaniu indeksowania wyników wyszukania. Powodzenia!